forum.wychowaniefizyczne.pl Portal WF informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wątków i komentarzy umieszczanych przez użytkowników na Forum. Usuwane mogą być jedynie listy o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami Netykiety.
Witam!
Mam pytanie, może ktoś będzie mogł mi pomóc.
Jestem młodym nauczycielem wf, więc jestem na stażu.
Czy prawdą jest, że na każdą lekcję trzeba pisać konspekt?
Pozdrawiam
Nieprawda
Nawet będąc na stażu na kontraktowego wystarczy mieć 9 konspektów (raz w miesiącu) własnych lekcji.
Czasami opiekun może sobie zażyczyć więcej, ale to jest ... bez komentarza:):):)
Myślę, że na początek powinieneś napisać sobie kilka różnych konspektów, bardziej dla siebie, to na pewno na początku ułatwi Ci pracę.
Na stronie www.wychowaniefizyczne.pl jest sporo konspektów. Wydrukuj sobie i spróbuj poprowadzić kilka lekcji wg nich. To ułatwi Ci samodzielne pisanie, a przede wszystkim właściwe planowanie i wykorzystanie czasu na lekcji.
A wracając do formalności to konspekt powinieneś mieć na lekcję hospitowaną zarówno przez dyrektora jak i przez opiekuna.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu 1)
z dnia 1 grudnia 2004 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
§ 6.
1. Nauczyciel stażysta ubiegający się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego w okresie odbywania stażu (...)
3) prowadzić zajęcia z uczniami, w obecności opiekuna stażu lub dyrektora szkoły, w wymiarze co najmniej jednej godziny zajęć w miesiącu, oraz omawiać je z osobą, w obecności której zajęcia zostały przeprowadzone;
nika2003 [Usunięty]
Wysłany: Wto Wrz 20, 2005 8:15 am
Bardzo dziękuję za pocieszenie!!
Ale myślę, że nie ominie mnie pisanie 20 konspektów tygodniowo
(polecenie dyrektora) i co zrobić w takiej sytuacji??
Łysy [Usunięty]
Wysłany: Nie Paź 23, 2005 4:45 pm