forum.wychowaniefizyczne.pl Strona Główna forum.wychowaniefizyczne.pl
Portal WF informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wątków i komentarzy umieszczanych przez użytkowników na Forum. Usuwane mogą być jedynie listy o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami Netykiety.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UKS - finansowanie i nie tylko
Autor Wiadomość
Diariusz
[Usunięty]

Wysłany: Nie Wrz 04, 2005 11:27 pm   UKS - finansowanie i nie tylko

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Może ktoś z Was mnie oświeci w pewnej kwestii, otóż jestem prezesem Uczniowskiego Klubu Sportowego. Klub istnieje już jakiś czas i ma trzy sekcje - Piłki siatkowej, "lekkiej" oraz tenisa stołowego. Interesują mnie wszelkie uwagi dotyczące możliwości finansowania takiego klubu sportowego. Będę się starał w tym roku o otrzymanie jakichkolwiek środków z budżetu gminy na start w rozgrywkach w amatorskiej lidze siatkówki. Jednak otrzymałem informację, że muszę zarejestrować klub jako organizację pożytku publicznego bo inaczej "na pieniążki nie mam co liczyć". Czy są jakieś przepisy regulujące sprawy finansowania UKS-ów?
Prośba do administratora tego forum - można dać osobny dział na forum odnośnie klubów sportowych - wydaje mi się że jest to dość duży temat.

p.s. - ta strona internetowa to wspaniały pomysł a forum to mistrzostwo świata - tylko koledzy i koleżanki muszą nabrać więcej doświadczenia w poslugiwaniu się forum :D :D

salikowa
[Usunięty]

Wysłany: Sro Wrz 07, 2005 4:30 pm   

DIARUSZ :lol: :lol: Brawo. Popieram!!!!

Ja również mam problem z UKSem do zaczęąłm pracę w szkole wiejskiej, jestem tam jedną wuefistką no i mi powierzono opiekę nad istniejącym już UKSem. Ja nei mam pojęcia jak się do tego zabrać :roll: :roll:Tak więc na pewno będę śledziła ten wątek :lol:

robert
[Usunięty]